המרחב התיירותי
תיירות ים המלח
תכולת עבודה
- אסטרטגיה
- מיתוג
- קהילה
- תיירות
חוף עין גדי,צילום: רוני בורג
צילום: ספיר מרקוס
חוף עין גדי.צילום: רוני בורג
העבודה כללה מיפוי ומינוף נכסי תיירות קיימים בהם ערכי טבע מדבריים נדירים ומרהיבים - מסלולי טיול, נחלים, מעיינות וכן מוצר תיירותי מקומי ועצמאי שהתחיל להרקם במושבים הדרומיים
ים המלח - אתר טבע מן החשובים בעולם, נמצא מזה שנים במצב של הזנחה ושקיעת תשתיות פיזיות ותיירותיות. בשנת 2015 החליטה המועצה האזורית תמר, דרום ים המלח, להגדיר מחדש את המוצר התיירותי שלחופיה באמצעות השלמת הרצף הפיזי והתודעתי המחבר בין עין גדי לאילת. כאשר מצפון - קיבוץ עין גדי וחוף הים הטבעי ובמרכז, אזור המלונות המצוי בתכנון מחדש - בחרה המועצה להשקיע ולפתח עוגן תיירות נוסף בדרומה, סביב המושבים עין תמר ונאות הכיכר.
העבודה כללה מיפוי ומינוף נכסי תיירות קיימים בהם ערכי טבע מדבריים נדירים ומרהיבים - מסלולי טיול, נחלים, מעיינות וכן מוצר תיירותי מקומי ועצמאי שהתחיל להרקם במושבים הדרומיים. הליך המיפוי כלל עבודה מאומצת עם התיירנים לכדי גיבוש מוצר תיירותי שלם ומגובש שהוביל לתהליך מיתוג מבוסס שיתוף ציבור וקהילה
צוות מוביל
- איריס לוטן
- רות אברהם