הקמת בית הספר החדש בגני תקווה נתקלה בהתנגדויות תושבים משמעותיות. על מנת להבין לעומק את עמדות הציבור, לשקף את השיקולים השונים ולהגביר את תחושת השייכות בשכונה, הובילה החברה מטעם המועצה, הליך שיתוף ציבור.
התהליך כלל מחקר ומיפוי מעמיקים של סביבת הפרויקט, מאפייני התושבים.ות והשיקולים השונים להקמת בית הספר. התהליך כלל הקמת זירה מקוונת שבה הונגש כלל המידע המקצועי שנאסף והיווה פלטפורמה לדיון ציבורי שקוף ולאיסוף עמדות הציבור.
ניתוח הממצאים על ידי צוות החברה הוביל לגיבוש עקרונות לקבלת החלטה חדשה. ההחלטה התבססה על שיקלול העקרונות המקצועיים-עירוניים והציבוריים-קהילתיים שיצרו ביחד מתווה להטמעה ולהגברת האמון במועצה ובתהליך
התהליך כלל הקמת זירה מקוונת שבה הונגש כלל המידע המקצועי שנאסף והיווה פלטפורמה לדיון ציבורי שקוף ואיסוף עמדות הציבור
צוות מוביל
רות אברהם, אולגה לנקיס