המרחב הקהילתי
שיתוף ציבור אגרובנק-סוקולוב, חולון
תכולת עבודה
  • הפקה
  • אסטרטגיה
  • מיתוג
  • קהילה
במסגרת התהליך, גיבשה החברה אסטרטגיה שכללה פעולות המתפרסות על פני טווחי זמן שונים - מפעולות ידוע ופעולות קהילתיות לרתימה בטווח המידי

מטרת הפרויקט היתה להשיק ולהנגיש מסמכי מדיניות חדשה לכלל בעלי העניין השונים ולרתום את הציבור לקידום תכניות לחידוש המרחב העירוני על פי עקרונות המדיניות החדשה. במסגרת התהליך, גיבשה החברה אסטרטגיה שכללה פעולות המתפרסות על פני טווחי זמן שונים - מפעולות ידוע ופעולות קהילתיות לרתימה בטווח המידי, פעולות לניהול ותכלול התהליך מול כלל בעלי העניין החל מהתושב והקהילה הסובבת דרך היזם ועד העירייה המאשרת את התוכניות המפורטות ומלווה את שלבי הביצוע בטווח הרחוק יותר, ופעולות קהילתיות ועיצוב עירוני בשלב היציאה לביצוע בעוד שנים קדימה. בנוסף לכתיבת התכנית, צוות המשרד כתב ועיצוב חומרי הסברה מונגשים לציבור הרחב והפיק מספר מפגשי תושבים בנוכחות אדריכל העיר ונציגי אגף התכנון. במהלך המפגשים הוצגו החומרים, הוצבו עמדות משתפות וניתנה הזמנות למענה פרטי על שאלות

צוות מוביל

    • מוריה ארבל
    • אמיר לוטן