המרחב העירוני
אסטרטגיה לשיתוף ציבור, מע״ר בית שמש
תכולת עבודה
- הפקה
- קהילה
החברה הובילה מספר מפגשים עם בעלי העסקים במטרה לחבר בין צוות התכנון והעירייה לבין אוכלוסיית בעלי העסקים והמחזיקים
גיבוש והוצאה לפועל של אסטרטגיית שיתוף ציבור עבור מתחם התחדשות עירונית של מרכז עסקים ראשי של עיריית בית שמש. המתחם מחולק ל-5 מתחמי מימוש עצמאיים בו מתוכננים אזורים בערוב שימושים בעצימות גבוה יחסית לקיים היום. המתחם ממוקם בקצה הצפוני של העיר בסמוך לתחנת רכבת.
המתחם מכיל כיום כ-100 בעלי נכסים ועסקים קטנים, איתם החברה יצרה קשר אישי לצורך מיפוי והבנה של עמדות בעלי הנכסים בנוגע לקיום הפרויקט. החברה הובילה מספר מפגשים עם בעלי העסקים במטרה לחבר בין צוות התכנון והעירייה לבין אוכלוסיית בעלי העסקים והמחזיקים
צוות מוביל
- מוריה ארבל
- אמיר לוטן