המרחב התרבותי
אסטרטגיה, מרכזי שוורץ רייסמן
תכולת עבודה
  • מיתוג
  • תוכן
העבודה כללה הגדרת עקרונות ויזואליים מובחנים המבטאים את המסרים האסטרטגיים, גיבוש מערכת חזותית אחידה ועקבית, אך גם גמישה ומגוונת

בעיצומה של תנופת פיתוח, פנתה הנהלת קרן מרכזי שוורץ/רייסמן לחינוך מדעי לחברה לטובת גיבוש אסטרטגיה מיצובית. המהלך התייחס לשינויים ארגוניים, התרחבות הפעילות והפתיחה לאזורים ולקהלים חדשים ברחבי הארץ. העבודה כללה הגדרת עקרונות ויזואליים מובחנים המבטאים את המסרים האסטרטגיים, גיבוש מערכת חזותית אחידה ועקבית, אך גם גמישה ומגוונת, פיתוח ספר מותג, אבות טיפוס ליישומים ואפיון אתר אינטרנט מקיף. לבד מתהליך המיתוג ומחודש של רשת המרכזים, הובילה החברה תכנון ועיצוב אתר אינטרנט חדש המרכז את כלל פעילות הקרן ברחבי הארץ וחושף קהלים שונים לעשייה המגוונת באמצעים נגישים ובהירים. בנוסף, התייחס המיתוג לאלמנטים של שילוט במרחב הקמפוסים ובמבנים

צוות מוביל

    • ענבר גורדון
    • אמיר לוטן
פרויקט זה נעשה בשיתוף
    • סטודיו הליגה