המרחב העירוני
השוק התורכי, חיפה
תכולת עבודה
- אסטרטגיה
- ביצוע
- הפקה
- מיתוג
- ניהול
- קהילה
- תוכן
- תיירות
- תעסוקה
החברה הובילה מטעם עיריית חיפה והחברה הממשלתית לתיירות תהליך שכלל את הפיכת המתחם למדרחוב ובו מבנים היסטוריים משופצים ופעילות מסחרית, קהילתית ותיירותית
השוק התורכי שבעיר התחתית בחיפה הוא מתחם לשימור שהוקם בשנות העשרים של המאה הקודמת ונמצא כיום בתהליך התחדשות. החברה הובילה מטעם עיריית חיפה והחברה הממשלתית לתיירות (החמ״ת) תהליך שכלל את הפיכת המתחם למדרחוב ובו מבנים היסטוריים משופצים ופעילות מסחרית, קהילתית ותיירותית.
העבודה כללה בין היתר עריכת פרוגראמה, קביעת עקרונות לפיתוח ותמהיל שימושים, ליווי הכנת תיקי תיעוד ושימור וטיפול מול בעלי נכסים ומחלקת פיקוח הבנייה.
עוד הובילה החברה את הליך המיתוג והכנת תוכנית שיווק וכן תוכנית ושת"פים עם מוסדות אקדמיה וגופי תרבות. העבודה כללה ליווי עבודות הפיתוח והצוות ההנדסי, לצד עבודת קשרי קהילה מול סוחרים ותושבים במתחם בשיתוף עם מחלקות העירייה
צוות מוביל
- איריס לוטן